× Ana Sayfa Hakkımızda Ürünler İletişim
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ;

MADDE 1 - SÖZLEŞMENİN TARAFLARI

SATICI

ÜNVANI : Kriti Sağlık ve Güzellik Ürünleri
ADRES : Caferağa Mah. Moda Cad. Yılmaz Apt.No.166 D.17 Moda Kadıköy İstanbul
TELEFON : 0216 4496222
WEB : www.kriti.com.tr
E-POSTA : info@kriti.com.tr

Bundan sonra SATICI olarak anılacaktır.

ALICI

ADI SOYADI / ÜNVANI : ......
ADRES : ......
TELEFON : ......
E-POSTA : ......

Bundan sonra ALICI olarak anılacaktır.

MADDE 2 - SÖZLEŞMENİN KONUSU

İş bu sözleşmenin konusu, ALICI'nın, SATICI'ya ait kriti.com.tr web sitesinden elektronik ortamda veya 0 216 4496222 nolu telefondan sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz ve yine sözleşmede satış fiyatı belirtilen mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. ALICI, satışa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme sekli, teslimat koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve "cayma" hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini iş bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. kriti.com.tr sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.

MADDE 3 - SÖZLEŞME TARİHİ

SATICI tarafından daha önce imzalanmış bulunan iş bu iki nüsha sözleşme, ALICI tarafından ...... tarihinde imzalanarak kabul edilmiştir. Sözleşmenin bir nüshası ALICI'nın e-posta adresine mail gönderilecektir.

MADDE 4 - MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ

Mal/hizmet, ALICI'nın teslimini talep etmiş olduğu ...... adresinde ...... adlı kişi/kuruluşa teslim edilecektir.

MADDE 5 - TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI

Teslimat masrafları ALICI'ya aittir. SATICI, web sitesinde ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafı SATICI'ya aittir. Teslimat; stoğun müsait olması ve mal bedelinin SATICI'nın hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. SATICI, mal/hizmeti siparişinden itibaren 30 (otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

MADDE 6 - ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ

ALICI, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, ALICI'ya aittir. Fatura iade edilmelidir. Mal/hizmetin tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/hizmet bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla mal/hizmeti 3 (üç) gün içinde SATICI'ya göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri ALICI'ya aittir.

MADDE 7 - SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ

SATICI, sözleşme konusu mal/hizmetin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu mal/hizmet, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. SATICI, cayma beyanının kendisine ulaşmasından sonra 7 (yedi) gün içinde mal/hizmet bedelini, varsa kıymetli evrakı iade eder. Mal/hizmeti 20 (yirmi) gün içinde iade alır. Haklı gerekçelerle SATICI, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan ALICI'ya eşit kalite ve fiyatta tedarik edebilir. SATICI mal/hizmetin ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi dolmadan ALICI'ya bildirir. Ödenen bedel ve varsa belgeler 10 (on) gün içinde iade edilir. Garanti belgesi ile satılan mal/hizmetlerden olan veya olmayan mal/hizmetlerden arızalı veya bozuk olan mal/hizmetler, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için SATICI'ya gönderilebilir, bu takdirde teslimat giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır.

MADDE 8 - SÖZLEŞMEYE KONU MAL/HİZMETİN ÖZELLİKLERİ

Mal/hizmetin Cinsi ve Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi ve Tüm Vergiler Dâhil Satış Bedeli kriti.com.tr adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir.

{_Siparis_Urun_Listesi_}

MADDE 9 - MAL/HİZMETİN PEŞİN FİYATI

Mal/hizmetin peşin fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.

MADDE 10 - VADELİ FİYAT

Mal/hizmetin satış fiyatına yapılan vadeye göre fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.

MADDE 11 - PEŞİNAT TUTARI

Mal/hizmetin peşinat tutarı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.

MADDE 12 - ÖDEME PLANI

ALICI'nın, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda siteden seçmiş olduğu taksit biçimi geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, ALICI ile kart sahibi banka arasında imzalanmış bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile ALICI arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. ALICI, ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir.

MADDE 13 - CAYMA HAKKI

ALICI, sözleşme konusu mal/hizmetin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 (yedi) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde SATICI'ya faks, e-posta (kriti.com.tr ve 0216 4496222 nolu telefon ile bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin 14. madde hükümleri çerçevesinde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve kriti.com.tr web sitesinde yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, ambalaj ve içeriğinin denenirken hasar görmemiş olası şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 10 (on) gün içinde mal/hizmet bedeli ALICI'ya iade edilir ve 20 (yirmi) günlük süre içinde mal/hizmet iade alınır. Fatura aslı gönderilmezse, ALICI'ya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen mal/hizmetin teslimat bedeli SATICI tarafından karşılanır.

MADDE 14 - CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK MAL/HİZMETLER

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, hızla bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler, kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır. Ayrıca, her türlü yazılım ve programların da, DVD, DIVX, VCD, CD, MD, videokasetlerde, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemelerinde (toner, kartuş, şerit v.b) ile kozmetik malzemelerinde cayma hakkının kullanılabilmesi için mal/hizmetin ambalajının açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları şartı bulunmaktadır.

MADDE 15 - TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI

ALICI, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI'dan talep edebilir ve her koşulda ALICI'nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI'nın oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.

MADDE 16 - YETKİLİ MAHKEME

İş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, bu değerin üzerindeki ihtilaflarda Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Tüketici Mahkemesi bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.

SATICI : www.kriti.com.tr

ALICI : ......
TARİH : ......



Sipariş ve Teslimat:

Bu Satış Sözleşmesi; Kriti Sağlık ve Güzellik Ürünleri’nin yayınladığı www.kriti.com.tr internet sitesi üzerinden yapılacak alışverişlere yönelik hazırlanmıştır. Kriti.com.tr üzerinden alışveriş yapan tüketiciler, bu sözleşme maddelerini kabul etmiş sayılır.

Kriti.com.tr den kredi kartı (Visa, Mastercard) banka havalesi yada PTT posta çeki ile alışveriş yapılabilir.

Mesai saati dışında verilen siparişler, siparişi takip eden ilk mesai saati içinde işleme alınır.

Ürün teslimatı bulunduğunuz yerleşim yerinin uzaklığına göre 1 ile 7 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasıyla yapılır. Ürün tedarikinde yaşanabilecek aksamalar ya da banka onay sürecinin uzamasından dolayı meydana gelebilecek gecikmelerden müşteri haberdar edilir ve isterse siparişi iptal edilir.

Havale ödemeli siparişler için ödemenin hesaba geçtiği saat esas alınır.

Kredi kartından ödeme yapıldığı an veya banka havalesi kriti.com.tr hesabına ulaştığı an sipariş geçerli sayılır. Kredi kartı veya banka havalesi bilgilerinin onayı alındıktan sonra, sipariş kargo firmasına teslim edilir. Sipariş kargoya verildiği zaman, kriti.com.tr e-posta göndererek tüketiciyi haberdar eder. Stokta bulunmayan ürünler bu e-postada belirtilir. kriti.com.tr kredi kartınızdan çekilen tutarı kendi hesabına siparişler kargoya verilmeden aktarmaz, sadece sistem gereği verdiğiniz sipariş tutarı kadar miktar kredi kartınızda bloke olur. Siparişiniz kargoya verilmeden, istediğiniz bir anda siparişinizi iptal edebilir ve kredi kartına konan blokeyi kaldırabilirsiniz.

Kredi kartı ile sipariş verildiğinde; kartın bağlı olduğu banka ile kriti.com.tr sistemi otomatik olarak bağlantı kurar. Kredi kart bilgileri kriti.com.tr sitesinde kayıtlı tutulmamaktadır. Bilgiler 128 bit SSL (Secure Sockets Layer) şifreleme ile onaylanmak üzere bankaya ulaşır. Kredi kart bilgileri kriti.com.tr web sitesinde kayıtlı tutulmadığından, bilgilerin üçüncü şahıslar tarafından görülmesi ve ele geçirmesi mümkün değildir. Bununla birlikte kriti.com.tr hiç bir şekilde kredi kartınıza ait bilgileri görmemektedir ve istese bile hiç bir şekilde kredi kartı bilgilerinizi kayıt edememektedir.

3 iş günü içinde hesaba yansımayan banka havalesi ile yapılan siparişleri geçersiz sayılmadan önce sizlerle iletişime geçilir ve sizin görüşlerinizden sonra siparişiniz iptal edilir.

kriti.com.tr’de satışa sunulan tüm ürünlerin fiyatlarına, o ürün için geçerli olan resmi oranda KDV dahildir. Alış veriş esnasında ürünlerin KDV'siz fiyatlarını da görebilirsiniz.

Teslimat, tüketicinin adresinde tüketiciye, siparişte belirtilen kişiye ya da kimlik bilgisi kontrolü ile tüketicinin birinci dereceden yakınına yapılır.

Paket teslim alınırken kontrol edildiğinde, hasar olduğu görülürse, paket kabul edilmeyip kargo görevlisine tutanak tutturulur. Tutanak (216) 4496298 numaralı faks numarasına fakslanmalıdır.

Garanti Şartları:

Tüm ürünlerimiz, web-sitemizde belirtilen özelliklere sahiptir. Şirketimiz bu bilgilerin doğruluğunu garanti eder.

Şirketimiz, web sitesinde yayınlanan ürünlerin göründüğü şekil ve belirtilen ebatlarıyla müşteriye teslim edileceğini garanti eder.

İade:

Şirketimiz, hijyenik nedenlerden dolayı; ürünün ambalajının açılmamış olması durumunda ve ambalajsız ürünlerde ise ürünün hiçbir şekilde kullanılmamış olması kaydıyla iade kabul edilmektedir.

Gizlilik Politikası:

Gizlilik Politikası Kriti.com.tr web sitesinin kayıtlı kullanıcılarına daha güvenli bir Internet ortamı sağlamak için belirttiği gizlilik hakları aşağıda sıralanmıştır:

Elektronik posta adresiniz hiçbir gerekçe ile başka kuruluşlara dağıtılmayacak ve reklam, tanıtım, pazarlama yapmak amacıyla kullanılmayacaktır.

Üyelik bilgileri ve kişisel bilgiler, sizin onayınız dışında diğer üyelere açılmayacaktır. Bu bilgiler yalnızca kriti.com.tr web sitesinin kendi bünyesinde müşteri profili belirlemek amacıyla kullanılacaktır.

Sisteme girdiğiniz tüm bilgilere sadece siz ulaşabilir ve bunları sadece siz değiştirebilirsiniz. Bir başka üyenin sizinle ilgili bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi mümkün değildir.

Kayıt esnasında sizden istenen kişisel bilgilerden, zorunlu olanlar hariç, istediklerinizi kendi inisiyatifiniz dâhilinde bize bildirebilirsiniz. Bize vermeyi tercih etmeyeceğiniz bilgiler varsa, bu alanları doldurmak veya işaretlemek zorunda değilsiniz.

Müşterilerimizin ödeme için kullandıkları kredi kartları bilgileri www.kriti.com.tr SERVER'da saklanmaz. Her sipariş esnasında kredi kartı bilgileri yeniden istenir ve doğrudan bankamızın sanal POS SERVER'ine aktarılarak provizyonlar bu sistemin yönetim ekranında takip edilir.

Sitemizde satılan ürünler doğal yaşam ve doğal güzellik için özenle seçilmiş ürünlerdir.

Ürünleriniz özenle paketlenmiş, kargoda zarar görmeyecek şekilde tüm önlemler alınmış olarak gönderilir.

Satın alacağınız ürünler hızlı bir şekilde kargoya verilerek en kısa zamanda teslim almanız için maksimum gayret gösterilir.

Bize her zaman ulaşabilir, ürünlerimiz veya merak ettikleriniz hakkında danışabilirsiniz.